Неділя, 28.04.2024, 23:15
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
АДМІНІСТРАЦІЯ
Додай мене у Skype
Ми у соц. мережах
СТАТИСТИКА

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали
free counters
Форма входу
Пошук
Міні-чат
 
500
Головна » Поезія » Лірика » Любовна

Творення особистості. Як виховати суспільству потрібну йому людину.
Кожна влада, кожна система прагне щоб їй підкорялися. І це самозрозуміло. Але ті, хто жив в моменти кращої влади не ради ідуть на таке. Тому наголос ставиться не на вже сформовані верстви але на тих, хто має бути після тобто на молодь і дітей.
Для того, щоб людина вірила в ті чи інші ідеали її до цього треба приручити. Але не скоро бо сам по – собі процес не є простим. Тому для того , щоб виховати потрібну собі людську одиницю – починають завжди із сім’ї.
Сім’я є найсокровеніше, найсвятіше з того що має тут людина. Часто від ставлення в сімї залежить подальша доля людини. Тому сімя для суспільства є важливим важелем, котрий може контролювати дії самого суспільства, змінювати звичаї, прогресувати, зароджувати нові ідеї.
Власне виховання в сімї а не де інде є так потрібне для того, хто лише входить в цей світ капіталу і жорстокої реальності. Отже, від сімї залежить якою вийде молода людина. Саме тому є важливим які настрої побутують в середовищі цього кола. Відповідно до того які погляди, релігійні, побутові думки є у чоловіка і дружини – буде і формуватися майбутня дитина. Тому корінь проблем які існують у людини та їх розв’язання слід шукати у поведінці її батьків.
Ми зараз говоримо про важливість сімї ,бо саме тут і виникає ряд проблем про котрі більшість середньостатистичних громадян навіть і не здогадуються. Мова йде саме про те, як суспільство ( чи радше певна сила ) впливає і формує сам процес виховання. А все є досить просто. Діє процес зломлення особистості. Він умовно ділиться на два етапи:
- До шкільний( дитсадки);
- Шкільний.
На першому етапі: у дитсадку – у дитини стирають поняття особистості, володіння власністю( таж лялька чи машинка), створення соціальної «кімнати, де все належить всім» що при пришвидшує розмиття відповідальності за свої вчинки.
На другому етапі: дитині , котра вже немає поняття своє приналежності до якогось роду, статусу, особливості, починають вживляти ті теорії які є потрібні тим , що стоять за важелями впливу( дітям розказують теорію Дарвіна не тому, що вона правильна - а тому, що вона комусь потрібна).
Така людина вийшовши після доброї порції «освіти» не знає де себе подіти. А воно і не дивно. Знаючи які в нас існують кадрові забезпечення і кваліфікацію більшості викладачів, стає зрозумілим чому в нас освіта « шкутильгає».
Дитина повинна перебувати біля своїх батьків. Це дозволяє встановити з ними контакт а в подальшому і з іншими дорослими, забезпечує нормальний розвиток особистості, дає можливість займатись улюбленою справою, покращуючи при цьому свої справжні таланти і розвивати їх.
Дитина доли мала - вона як губка сприймає все що її оточує. Але треба сказати що: людська істота може стати індивідумом тільки тоді , коли зможе розрізнити те, що вона може робити чи радше те, що їй варто робити від того до чого її змушують інші їй подібні. Найбільша біда полягає в тому, що дитину вчать з початку в садку а в подальшому в школі до цього другого, тобто до повної підпорядкованої поведінки щоб таким чином забезпечити собі в майбутньому цілком слухняного «працівника» чи радше вірного пса – раба котрий не знає іншого шляху як лише бути « у ногах свого господаря».
В цьому, почасти, є зацікавленими великі власники мегакорпорацій, фабрик, заводів, та інших установ ( зокрема релігійних деномінацій). Чому? – тому, що так легше стримувати людей в покірності а разом із тим дозволяє заробляти на них досить великі капітали. Здавалось би нісенітниця. Але одна малесенька деталь, котру мало хто помічає. Кожна людина по своїй природі є наділена чимось. І всі люди є рівними. Отже, всі мають мати більш – менш однакові середники для життя( йде мова про тих то працює! Прошу не плутати із бомжами котрі як правило є деградованими п’яницями!).
Однак такий підхід до бачення людини є не вигідним для таких великих систем , бо робітник котрий вкладає більше сили і енергії у виготовлення продукції аніж директор, котрий є лише мозковою частиною цілого організму. Тому ще в школі дітям вкушають поняття різноярусності. В різний спосіб дітям дають зрозуміти що одні є вар тісніші а інші ні. Це як правило відбувається на фоні батьківських спроможностей. Якщо батьки дитини є якимись бізнесменами, урядовцями чи іншими впливовими людьми – самій дитині вказують це і з нею поводяться по –іншому. Якщо ж батьки прості робітники – то така дитина навідь якщо і буде претендувати на високі результат – їх попросту не отримає.
Категорія: Любовна | Додав(ла): Vlad (16.05.2014)
Переглядів: 483 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]